
Wat is dat, een WOL-EI maken? Dit is een echt Paas-knutselproject. De eieren doen ons denken aan het opkomend leven, dat verschijnt na een donker winterseizoen. Karen begeleidt ons bij deze oeroude culturele gewoonte, om ei als decomateriaal te vervaardigen. En misschien mogen we deze middag ook wel wat paaseitjes snoepen…
Meld je aan met onderstaand aanmeldformulier of stuur een mail naar tabitha@adra.nl
Kosten Euro 3,50 – Tijd 14-16 uur – Prins Alexanderweg 1D (te bereiken via de omleiding op de Huis ter Heideweg).