In onze terrastuin is het goed toeven. De combinatie van een moestuin en het terras maakt deze plek geschikt voor allerlei sociale activiteiten. In de zomer hopen we creatieve workshops, Buurttafels, aanschuiflunches etc te faciliteren. Maar ook het drinken van een kopje thee, of het hebben van een goed gesprek is in de frisse buitenlucht een verademing. Wees welkom de terrastuin te bezoeken.
Dit team heeft mankracht nodig. Zo zijn we op zoek naar vrijwilligers die willen komen helpen. Het maakt niet uit dat je misschien (nog) geen groene vingers hebt want Anne, de teamleider, helpt je hierbij.
Onderhouden van ons terrastuin is een ontspannende taak. Samen krijgen we dat voor elkaar.
